Sandaalid -20% kuni -40%. Alates -20% kõikide rõivaste puhul

Kauba ümbervahetamine

Soovime, et jääksite ostuga rahule, seega kui avastate proovides, et suurus ei sobi või kui toodet lähemalt uurides mõistate, et see pole õieti see, mida soovisite, võite toote ümber vahetada. 
Toode, mida soovite vahetada, peab olema algses seisukorras – ilma kasutusjälgedeta (originaalpakendis ja originaalsiltidega).

Saate toote vahetada mis tahes muu toote vastu ühe kuu jooksul pärast selle ostmist.

Mõistame, et osadele klientidele meeldib ostelda päris poes, kuid Eestis tegutseb ainult veebipood, meie päris kauplus ja ladu asuvad Lätis.

  • Täitke kaubasaadetisega kaasas olnud toote tagastusvorm.
  • Toote tagastusvormi leiate ka SIIT (võite selle välja printida või täita elektrooniliselt ja saata aadressile [email protected]).
  • Kui teil ei õnnestu vormi täita, kirjeldage vabas vormis toote vahetamise põhjuseid ning ka mudelit, mida soovite selle asemel.
  • Tuletame meelde, et vahetatav toode peab olema algses seisukorras – ilma kasutusjälgedeta (originaalpakendis ja originaalsiltidega).
  • Saatke toode koos täidetud tagastusvormiga meile tagasi.
  • Palume saadetise pakkida hoolikalt, et toode ega originaalpakend ei saaks saatmisel vigastada.
  • Soovitame kohe vormistada veebipoes ka uue tellimuse, kirjutades kommentaaridesse, et soovite toote ümber vahetada ning viidates algse tellimuse numbrile. Broneerime teile tellitud toote ning saadame selle märgitud aadressile 1–2 tööpäeva jooksul alates tagastatava toote kättesaamisest.

Kui saite tellitud toote kätte Omniva pakiautomaadist, saate selle tagasi saata spetsiaalse tagastuskoodi abil (selle leiate Omniva paki kättetoimetamise tekstisõnumist).
Kui ost toimetati kätte Smart Posti pakiautomaati või kulleriga, saate selle tagastada Omniva pakiautomaadist, kasutades kabapakile lisatud Omniva kleebist.

  • Lisage vahetatavale tootele täidetud tagastusvorm.
  • Pakkige saadetis hoolikalt, et toode ega originaalpakend ei saaks saatmisel vigastada, ning kleepige pakile Omniva kleebis.
  • Kasutage tagastamiseks teile lähimat Omniva pakiautomaati, valides funktsiooni „Paki tagastus“.
  • Skännige vöötkood (või sisestage paki number käsitsi).
  • Asetage pakk avanevasse kappi, sulgege uks ja kinnitage saatmissoov, vajutades nuppu „Kinnita“.

Omniva pakiautomaadist saates on saaja aadress:

  • SIA Liberi
  • Rīgas t/c Minska pakomāts (Nīcgales iela 2, Rīga);
  • Telefoninumber: +37129406727

Kui kasutate tagastamiseks teenusepakkujaid Läti Post / EMS / kullerteenust, on aadress: SIA Liberi, Braslas iela 29A, Rīga, LV-1084

  • Kui saite tellitud toote kätte pakiautomaadist, saate selle tagastada tasuta 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest, kasutades Omniva tagastuskoodi (selle leiate paki kättetoimetamise tekstisõnumist).
  • Kui saadate vahetatava toote meile teisiti või hiljem, peate saatmiskulu katma ise vastavalt valitud teenusepakkuja Lätis ja teistes riikides kehtivale hinnakirjale.
  • Kauba tarnekulusid ja täiendavat vahendustasu 1,10–1,40 euro ulatuses (kui tasusite tellimuse eest kättetoimetamise hetkel kullerile või pakiautomaadis) me vahetamise korral ei hüvita (kuna need teenused on juba osutatud ning vahetus neisse ei puutu).
  • Uue toote (vahetamisele kuuluva toote asemel) kohaletoimetamise eest tasub Le24.ee. 
  • Kliendisoodustus kehtib ka vahetuse korral.
  • Lõppenud kampaania või kupongi allahindlus – samaväärne soodustus kehtib ka vahetuse korral, kui kampaaniasoodustus kehtis ka tootele, mille vastu soovite vahetada.
  • Ainult teatud toodetele/kaubagruppidele kehtivaid allahindlusi teistele toodetele/kaubagruppidele ei rakendata.
     

Vahetades algsest tootest kallima kauba vastu:

  • saadame teile summade vahe kohta arve, mille saate tasuda internetipangas.

Kui vahetate toote vastu, mis on algsest ostust soodsam, tagastame summade vahe esialgse ostu sooritamisel kasutatud makse viisil:

  • tagastame vahe samale pangakontole, PayPali kontole või kaardile, mida kasutasite ostu eest tasumisel. Vahe tagasimakse toimub 5 päeva jooksul alates päevast, mil saame kätte vahetatava kauba.
  • kui tasusite ostu eest kättesaamisel kullerile või pakiautomaadis, siis palume toote tagastusvormi märkida pangakonto, kuhu soovite rahaülekannet.
Loading ...