% allahindlused lastejalatsitele % kuni -50% % lasterõivaste puhul kuni -40%

Kauba ümbervahetamine

Soovime, et jääksite ostuga rahule, seega kui avastate proovides, et suurus ei sobi või kui toodet lähemalt uurides mõistate, et see pole õieti see, mida soovisite, võite toote ümber vahetada. 
Toode, mida soovite vahetada, peab olema algses seisukorras – ilma kasutusjälgedeta (originaalpakendis ja originaalsiltidega).

Saate toote vahetada mis tahes muu toote vastu ühe kuu jooksul pärast selle ostmist.

Mõistame, et osadele klientidele meeldib ostelda päris poes, kuid Eestis tegutseb ainult veebipood, meie päris kauplus ja ladu asuvad Lätis.

  • Täitke kaubasaadetisega kaasas olnud toote tagastusvorm.
  • Toote tagastusvormi leiate ka SIIT (võite selle välja printida või täita elektrooniliselt ja saata aadressile [email protected]).
  • Kui teil ei õnnestu vormi täita, kirjeldage vabas vormis toote vahetamise põhjuseid ning ka mudelit, mida soovite selle asemel.
  • Tuletame meelde, et vahetatav toode peab olema algses seisukorras – ilma kasutusjälgedeta (originaalpakendis ja originaalsiltidega).
  • Saatke toode koos täidetud tagastusvormiga meile tagasi.
  • Palume saadetise pakkida hoolikalt, et toode ega originaalpakend ei saaks saatmisel vigastada.
  • Soovitame kohe vormistada veebipoes ka uue tellimuse, kirjutades kommentaaridesse, et soovite toote ümber vahetada ning viidates algse tellimuse numbrile. Broneerime teile tellitud toote ning saadame selle märgitud aadressile 1–2 tööpäeva jooksul alates tagastatava toote kättesaamisest.

Kui saite oma tellimuse Omniva pakiautomaati: 

Kui saite oma tellimuse Unisend pakiautomaati:

  • Kasutage tekstisõnumiga saadud tasuta tagastuskoodi, mille saite oma saadetise tekstisõnumis.

Kui saite oma tellimuse SmartPost/Itella pakiautomaati või kurjeris:

  • Kleepige pakile tellimusega kaasas olnud tasuta tagastussilt.
  • Lähemalt kohta lugeda siit>>>
  • Saatekoodi saamiseks registreerige oma saadetis siin>>
  • Omniva kaudu paki tagastamiseks valige pakiautomaadi ekraanil „Saadan paki“.

Kui saadate toote meile teisiti, peate saatmiskulu katma ise vastavalt valitud teenusepakkuja kehtivale hinnakirjale.

Palun kasutage seda aadressi saatmiseks teiste võimaluste abil: SIA Liberi, Braslas 29A, Riia, LV-1084, Läti

  • Kui saite tellitud toote kätte pakiautomaadist, saate selle tagastada tasuta 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest, kasutades  tagastuskoodi (Kood oli märgitud SMSis, mis teatas, et pakk on kätte toimetatud või oli pakile kleebisena lisatud).
  • Kui saadate vahetatava toote meile teisiti või hiljem, peate saatmiskulu katma ise vastavalt valitud teenusepakkuja Lätis ja teistes riikides kehtivale hinnakirjale.
  • Kauba tarnekulusid ja täiendavat vahendustasu 1,10–1,40 euro ulatuses (kui tasusite tellimuse eest kättetoimetamise hetkel kullerile või pakiautomaadis) me vahetamise korral ei hüvita (kuna need teenused on juba osutatud ning vahetus neisse ei puutu).
  • Uue toote (vahetamisele kuuluva toote asemel) kohaletoimetamise eest tasub Le24.ee. 
  • Kliendisoodustus kehtib ka vahetuse korral.
  • Lõppenud kampaania või kupongi allahindlus – samaväärne soodustus kehtib ka vahetuse korral, kui kampaaniasoodustus kehtis ka tootele, mille vastu soovite vahetada.
  • Ainult teatud toodetele/kaubagruppidele kehtivaid allahindlusi teistele toodetele/kaubagruppidele ei rakendata.
     

Vahetades algsest tootest kallima kauba vastu:

  • saadame teile summade vahe kohta arve, mille saate tasuda internetipangas.

Kui vahetate toote vastu, mis on algsest ostust soodsam, tagastame summade vahe esialgse ostu sooritamisel kasutatud makse viisil:

  • tagastame vahe samale pangakontole, PayPali kontole või kaardile, mida kasutasite ostu eest tasumisel. Vahe tagasimakse toimub 5 päeva jooksul alates päevast, mil saame kätte vahetatava kauba.
  • kui tasusite ostu eest kättesaamisel kullerile või pakiautomaadis, siis palume toote tagastusvormi märkida pangakonto, kuhu soovite rahaülekannet.
Loading ...