Back To School: soodustused kuni -50%

Kauba tagastamine

Teeme kõik selleks, et iga ostja leiaks meie juurest just selle, mida soovis. Kui mõistate soetatud jalatsipaari või rõivaeset lähemalt uurides, et see pole õieti see, mida soovisite, saate toote meile tagastada. Tagastatav toode peab olema algses seisukorras – ilma kasutusjälgedeta (originaalpakendis ja originaalsiltidega).

Ostetud kaupa saate tagastada 14 päeva jooksul pärast ostu sooritamist (alates kättesaamise hetkest).

Mõistame, et osadele klientidele meeldib ostelda päris poes ja suhelda otse, kuid Eestis tegutseb ainult veebipood, meie päris kauplus ja ladu asuvad Lätis.

  • Täitke kaubasaadetisega kaasas olnud toote tagastusvorm.
  • Toote tagastusvormi leiate ka SIIT (võite selle välja printida või täita elektrooniliselt ja saata aadressile [email protected]).
  • Kui teil ei õnnestu vormi täita, kirjeldage vabas vormis toote tagastamise põhjuseid.
  • Tuletame meelde, et vahetatav toode peab olema algses seisukorras – ilma kasutusjälgedeta (originaalpakendis ja originaalsiltidega).
  • Saatke toode koos täidetud tagastusvormiga meile tagasi.
  • Palume saadetise pakkida hoolikalt, et toode ega originaalpakend ei saaks saatmisel vigastada.
     

Kui saadate Omnivaga:
• SIA Liberi
• Rīgas t/c Minska pakomāts (Nīcgales iela 2, Rīga);
• Telefoninumber: +371 29406727
Kui saadate teenusepakkujate Eesti Post / EMS / kullerteenuse vahendusel: SIA Liberi, Braslas iela 29A, Rīga, LV-1084

  • Kui saite tellitud toote kätte Omniva vahendusel, saate selle tagastada tasuta 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest, kasutades Omniva tagastuskoodi (selle leiate paki kättetoimetamise tekstisõnumist).
  • Kui saadate vahetatava toote meile teisiti või märgitud tähtajast hiljem, peate saatmiskulu katma ise vastavalt valitud teenusepakkuja Lätis ja teistes riikides kehtivale hinnakirjale.
  • Kauba tarnekulusid ja täiendavat vahendustasu 1,40 euro ulatuses (kui tasusite tellimuse eest kättetoimetamise hetkel kullerile või Omniva pakiautomaadis) me vahetamise korral ei hüvita (kuna need teenused on juba osutatud ning vahetus neisse ei puutu).

Tagastame raha esialgse ostu sooritamisel kasutatud makse viisil:

  • kui tasusite veebis, tagastame raha samale pangakontole, PayPali kontole või kaardile, mida kasutasite ostu eest tasumisel;
  • kui tasusite ostu eest kättesaamisel kullerile või pakiautomaadis, siis palume toote tagastusvormi märkida pangakonto, kuhu soovite tagastuskannet.

raha tagastatud kauba eest kanname üle 5 tööpäeva jooksul alates tagastatava kauba kättesaamisest.

  • Kui märkasite tootmisdefekti, kirjutage sellest e-posti aadressile [email protected]. Lisage e-kirjale foto defektsest kaubast ja viidake tellimuse numbrile.
  • Menetleme iga juhtumit eraldi ja lepime parima lahenduse osas kokku otse ostjaga.
  • Ilmselge defekti korral ei ole vaja defektset toodet tagasi saata – sellest teavitame teid eraldi.
  • Kui toode tuleb tagastada ja defekt leiab kinnitust, hüvitame teile toote saatmiskulud.

Vahetamine või tagastamine tarbijaõiguste kaitse raames

  • Toote osas pretensiooni esitamise tähtaeg on 2 aastat: kui selle aja jooksul tuvastab ostja jalanõudel tootjapoolse defekti, siis kaalume võimalust selle kõrvaldamiseks.
  • Tarbijaõiguste kohta saate täpsemalt lugeda siit ja siit.

 

Loading ...