Ostukorv on tühi
Kauba tagastamine
Millistel juhtudel saan toote tagastada?
Teeme kõik selleks, et iga ostja leiaks meie juurest just selle, mida soovis. Kui mõistate soetatud jalatsipaari või rõivaeset lähemalt uurides, et see pole õieti see, mida soovisite, saate toote meile tagastada. Tagastatav toode peab olema algses seisukorras – ilma kasutusjälgedeta (originaalpakendis ja originaalsiltidega).
Mis aja jooksul saan kaupa tagastada?
Ostetud kaupa saate tagastada 14 päeva jooksul pärast ostu sooritamist (alates kättesaamise hetkest).
Kas saan kauba tagastada, tulles kohale päris poodi?
Mõistame, et osadele klientidele meeldib ostelda päris poes ja suhelda otse, kuid Eestis tegutseb ainult veebipood, meie päris kauplus ja ladu asuvad Lätis.
Mida pean tegema kauba tagastamiseks?
- Täitke kaubasaadetisega kaasas olnud toote tagastusvorm.
- Toote tagastusvormi leiate ka SIIT (võite selle välja printida või täita elektrooniliselt ja saata aadressile [email protected]).
- Kui teil ei õnnestu vormi täita, kirjeldage vabas vormis toote tagastamise põhjuseid.
- Tuletame meelde, et vahetatav toode peab olema algses seisukorras – ilma kasutusjälgedeta (originaalpakendis ja originaalsiltidega).
- Saatke toode koos täidetud tagastusvormiga meile tagasi.
- Palume saadetise pakkida hoolikalt, et toode ega originaalpakend ei saaks saatmisel vigastada.
Kuidas tagastatavat kaupa tagasi saata?
Kui saite oma tellimuse Omniva pakiautomaati:
- Kasutage tekstisõnumiga saadud tasuta tagastuskoodi, mille saite oma saadetise tekstisõnumis.
-
Järgige Omniva kaudu saatmisel juhiseid: https://www.omniva.ee/era/pakk/kuidas_pakki_saata
Kui saite oma tellimuse Unisend pakiautomaati:
- Kasutage tekstisõnumiga saadud tasuta tagastuskoodi, mille saite oma saadetise tekstisõnumis.
Kui saite oma tellimuse SmartPost/Itella pakiautomaati või kurjeris:
- Kleepige pakile tellimusega kaasas olnud tasuta tagastussilt.
- Lähemalt kohta lugeda siit>>>
- Saatekoodi saamiseks registreerige oma saadetis siin>>
- Omniva kaudu paki tagastamiseks valige pakiautomaadi ekraanil „Saadan paki“.
Kui saadate toote meile teisiti, peate saatmiskulu katma ise vastavalt valitud teenusepakkuja kehtivale hinnakirjale.
Palun kasutage seda aadressi saatmiseks teiste võimaluste abil: SIA Liberi, Braslas 29A, Riia, LV-1084, Läti
Kas mulle hüvitatakse saatmiskulud?
- Kui saite tellitud toote pakiautomaati, saate selle tagastada tasuta 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest, kasutades tagastuskoodi (Kood oli märgitud SMSis, mis teatas, et pakk on kätte toimetatud või oli pakile kleebisena lisatud.).
- Kui saadate vahetatava toote meile teisiti või märgitud tähtajast hiljem, peate saatmiskulu katma ise vastavalt valitud teenusepakkuja Lätis ja teistes riikides kehtivale hinnakirjale.
- Kauba tarnekulusid ja täiendavat vahendustasu 1,40 euro ulatuses (kui tasusite tellimuse eest kättetoimetamise hetkel kullerile või pakiautomaadis) me vahetamise korral ei hüvita - kuna need teenused on juba osutatud ning vahetus neisse ei puutu.
Kuidas saan tagastatud kauba eest raha tagasi?
Tagastame raha esialgse ostu sooritamisel kasutatud makse viisil:
- kui tasusite veebis, tagastame raha samale pangakontole, PayPali kontole või kaardile, mida kasutasite ostu eest tasumisel;
- kui tasusite ostu eest kättesaamisel kullerile või pakiautomaadis, siis palume toote tagastusvormi märkida pangakonto, kuhu soovite tagastuskannet.
Kui kiiresti saan tagastatud kauba eest raha tagasi?
Raha tagastatud kauba eest kanname üle 5 tööpäeva jooksul alates tagastatava kauba kättesaamisest.
Märkasite tootmisdefekti või avastasite puudused toote kasutamisel?
- Kui märkasite tootmisdefekti, kirjutage sellest e-posti aadressile [email protected]. Lisage e-kirjale foto defektsest kaubast ja viidake tellimuse numbrile.
- Menetleme iga juhtumit eraldi ja lepime parima lahenduse osas kokku otse ostjaga.
- Ilmselge defekti korral ei ole vaja defektset toodet tagasi saata – sellest teavitame teid eraldi.
- Kui toode tuleb tagastada ja defekt leiab kinnitust, hüvitame teile toote saatmiskulud.
Vahetamine või tagastamine tarbijaõiguste kaitse raames
- Toote osas pretensiooni esitamise tähtaeg on 2 aastat: kui selle aja jooksul tuvastab ostja jalanõudel tootjapoolse defekti, siis kaalume võimalust selle kõrvaldamiseks.
- Tarbijaõiguste kohta saate täpsemalt lugeda siit ja siit.