Sandaalid -20% kuni -40%. Alates -20% kõikide rõivaste puhul

Kaugleping | Tingimused

8. TARNETINGIMUSED

8.1. Ostja on kohustatud kauba tellimisel märkima täpse tarneaadressi.

8.2. Ostja on kohustatud kauba ise vastu võtma. Kui ostjal ei ole võimalik kaupa ise vastu võtta, kuid kaup on toimetatud ostja poolt määratud aadressile, ei ole ostjal õigust esitada pretensioone kauba ebasobivale isikule üleandmise osas.

8.3. Tavaliselt toimetatakse kaup ostja poolt jaotises „Kauba kohaletoimetamine“ märgitud aadressile seal toodud tähtaegadel.

8.4. Kehtivad tarnehinnad on esitatud jaotises „Kauba kohaletoimetamine“.

8.5. Kui ostja valis tellimuse eest tasumise kullerile kauba kättesaamisel või pakiautomaadis, lisandub tellimuse hinnale vahendustasu 1,10 kuni 1,40 eurot.

8.6. Hinnad võivad muutuda vastavalt olemasolevate partnerite ettepanekutele.

8.7. Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise tähtaegade ületamise eest, kui kaupa ei ole ostjale üle antud või tarne hilineb kolmandate isikute süül või müüjast mitteolenevatel asjaoludel.

8.8. Kauba kättesaamisel pakiautomaadist saab klient lühisõnumi kauba jõudmise kohta konkreetsesse pakiautomaati.

8.9. Toote kättesaamist tõendab kättesaamise akt või e-kirjaga saadetud kinnitus paki kättesaamise ja väljavõtmise kohta pakiautomaadist.

8.10. Kauba kättesaamisel kullerilt allkirjastab klient POD-i (paki kättetoimetamise kinnituse), mis kinnitab, et klient on saadetise kätte saanud.

8.11. Märgates, et kättetoimetatud saadetise pakend on kahjustatud (kortsus, märg või muul viisil väliselt kahjustatud), on ostja kohustatud märkima selle arve-saatelehele, saatelehele või muule saadetise vastuvõtmise ja üleandmise dokumendile ning vormistama müüja või tema esindaja juuresolekul vabas vormis rikutud saadetise akti. Kui ostja neid toiminguid ei tee, vabaneb müüja vastutusest kauba kahjustumise ees, kui kahju tekkimise põhjuseks ei ole tehasepraak või kauba vigane komplekteerimine, kui selliseid ebakõlasid on võimalik tuvastada välisel vaatlusel.

8.12. Kui ostja märkab saadetise kättesaamisel, et kaup ei vasta nõuetele, tehasepraaki või muid kaubal esinevaid defekte, peab ta sellest viivitamatult müüjat teavitama. Kui pretensioon kauba nõuetele mittevastava kvaliteedi osas rahuldatakse ja ostja tagastab ebakvaliteetse kauba, kohustub müüja kauba eest raha tagastama 14 (neljateistkümne) päeva jooksul, tasudes ka tagastamiskulud.

8.13. Ostjad, kes saavad saadetise kätte iseteenindusterminalist / pakiautomaadist, on ebakõlade märkamisel kohustatud sellest koheselt teavitama veebilehel Le24.ee .

8.14. Tellimuse täitmine algab hetkest, mil ostu eest tasutav summa on laekunud müüja kontole.

8.15. Le24.ee lehelt tellitud kauba saateleht, valides kättesaamise kulleriga või pakiautomaati, saadetakse ostjale elektrooniliselt tema tellimuses märgitud e-posti aadressile.

8.16. Kui valite kättesaamise Läti Posti vahendusel, on võimalik saadetis täiendavalt kindlustada. Kindlustuskulud moodustavad 2% tellimuse väärtusest ja need kannab ostja.

8.17. Kui valite kättesaamise EMS-i vahendusel, saadetist täiendavalt kindlustada ei saa. Kindlustussumma 134 eurot lisatakse saatekuludele automaatselt.

Loading ...