Back To School: soodustused kuni -50%

Kaugleping | Tingimused

9. KAUBA TAGASTAMINE JA VAHETAMINE

9.1. Ostjal on õigus tooteid ümber vahetada.

9.1.1. Ostja saab veebipoest Le24.ee ostetud toote vahetada mis tahes muu toote või suuruse vastu ühe kuu jooksul.
9.1.2. Kui ostja soovib toodet vahetada, peab see olema algses seisukorras – ilma kasutusjälgedeta (jalatsid originaalkarbis ja rõivad originaalsiltidega).
9.1.3. Ostja peab saadetisele lisama täidetud kauba vahetamise vormi, mis oli kaasas algse saadetisega ja on kättesaadav SIIN. Kui vormi ei õnnestu leida, välja trükkida ega e-kirjaga saata, kirjeldab ostja vabas vormis toote vahetamise põhjuseid ning ka mudelit, mida soovib selle asemel.
9.1.4. Ostja võib kohe vormistada veebipoes Le24.ee ka uue tellimuse, viidates kommentaarides algse tellimuse numbrile. Le24.ee broneerib ostjale tellitud toote ning saadab selle tellimuses märgitud aadressile, kui on kätte saanud vahetamist vajava toote.
9.1.5. Kaupade tagasisaatmine Eestist Le24.ee-le toimub Omniva pakiautomaatides TASUTA 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamise päevast. Toote tagasisaatmise väljastpoolt nimetatud riike või hiljem kui 14 päeva jooksul või teiste teenusepakkujate vahendusel kulud katab ostja.
9.1.6. Vahetuse korral tasub asendustoote ostjale kohaletoimetamise eest Eestis Le24.ee (kehtib ainult esmakordsel vahetusel). Teistesse riikidesse kohaletoimetamise kulud kannab ostja.
9.1.7. Kui toodet vahetatakse rohkem kui üks kord, tasub iga järgneva tagastamise ja ostjale kohaletoimetamise eest ostja.

9.2. Ostjal on õigus tooteid tagastada.

9.2.1. Ostja saab Le24.ee-le tagastada mis tahes seal ostetud toote 14 päeva jooksul alates ostu sooritamise hetkest.
9.2.2. Raha tagastatakse ostjale samale kontole, millelt ostja tellimuse eest tasus, 5 tööpäeva jooksul alates hetkest, mil Le24.ee sai tagastatud kauba kätte. Saatekulu ei kuulu tagastamisele.
9.2.3. Tagastatav kaup peab olema algses seisukorras – puhas ja ilma kasutusjälgedeta (jalatsid originaalkarbis ja rõivad originaalsiltidega).
9.2.4. Ostja peab saadetisele lisama täidetud kauba tagastusvormi, mis oli kaasas algse saadetisega ja on kättesaadav SIIN. Kui vormi ei õnnestu leida, välja trükkida ega e-kirjaga saata, kirjeldab ostja vabas vormis toote tagastamise põhjuseid.
9.2.5. Kui ostja tasus tellimuse eest kullerile kättesaamise hetkel või Omniva pakiautomaadis, tuleb tagastatavale tootele lisada täidetud tagastusvorm, kuhu on märgitud pangakonto tagastatava toote eest raha ülekandmiseks.
9.2.6. Kaupade tagasisaatmine Eestis toimub Omniva pakiautomaatides TASUTA 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamise päevast. Toote tagasisaatmise väljastpoolt nimetatud riike või hiljem kui 14 päeva jooksul või teiste teenusepakkujate vahendusel kulud katab ostja.
9.2.7. Ostja võib veebist ostetud toote tagastada ka isiklikult, tuues selle Le24.ee kauplusesse – sel juhul tagastab Le24.ee ostjale raha, nagu on sätestatud punktis 9.2.2.

9.3. Ostja saadab tagastatava kauba Le24.ee-le, kasutades Omniva või Läti Posti teenuseid:

9.3.1. Omniva – Rīgas t/c Minska pakomāts (Nīcgales iela 2, Rīga), saadetise saaja telefoninumber +371 29406727.
9.3.2. Läti Posti vahendusel aadressile: SIA Liberi, Braslas iela 29A, Rīga, LV-1084

9.4. Kui ostja märkab kauba kättesaamisel tehasepraaki:

9.4.1. Juhul, kui puudus ei mõjuta toote funktsionaalsust ja ostja soovib toodet kasutama hakata:

9.4.1.1. võib ostja saata e-kirja aadressile [email protected], viidates tellimuse numbrile ja kirjeldades puudust, samuti lisada tootest foto, kus on selgelt näha defekt ja toode ise.
9.4.1.2. 3 (kolme) tööpäeva jooksul alates e-kirja saamise hetkest saadab Le24.ee ostjale vastuse ning kui defekt leiab kinnitust, pakub Le24.ee ostjale kahjude ärahoidmise hüvitamise võimalusi ning lepib ostjaga kokku asjade edasise käigu osas.

9.4.2. Kui ostjal soovib praaktoote tagastada:

9.4.2.1. tagastab ostja toote vastavalt käesoleva lepingu punktides 9.2.2. - 9.2.7. ja 9.3. kirjeldatud korrale.
9.4.2.2. Tagastusvormis märgib ostja toote tagastamise põhjuseks – praak.
9.4.2.3. Kui toote tagastamise põhjuseks on defekt, mis leiab kinnitus Le24.ee ekspertide poolt, hüvitab Le24.ee ostjale ka toote saatmiskulu.

9.5. Kui ostja märkab puudust toote kasutamisel:

9.5.1. saadab ostja e-kirja aadressile [email protected], viidates tellimuse numbrile ja kirjeldades puudust.
9.5.2. e-kirjale lisab ostja toote ostudokumendi / kauba saatelehe ning foto tootest, kus on selgelt näha defekt ja toode ise.
9.5.3. Le24.ee vastab ostjale 3 (kolme) tööpäeva jooksul  ning kui defekt leiab kinnitust, pakub Le24.ee ostjale hüvitusvõimalusi ning lepib ostjaga kirjalikult (e-kirja teel) kokku asjade edasise käigu osas.
9.5.4. Kui pooled on hüvitamise osas kokku leppinud, saadab ostja toote Le24.ee-le käesoleva lepingu punktis 9.3. kirjeldatud korras.
9.5.5. Hüvitise suuruse arvutamisel jätab Le24.ee endale õiguse osa toote algsest ostusummast maha arvata, olenevalt toote kasutusajast ja kulumisastmest.
9.5.6. Le24.ee teostab ostjaga kokkulepitud puuduste kõrvaldamisega seotud toimingud 5 (viie) tööpäeva jooksul alates hetkest, mil Le24.ee on tagastatava toote kätte saanud.
9.5.7. Vastastikku kinnitust leidnud puuduse korral hüvitab Le24.ee ostjale kauba tagastamisega seotud kulud.
9.5.8. Jalatsite ja rõivaste detailide (kinnitused, tugevdused, takjakleebised jms) kahjustusi, kui need on tekkinud kasutamise käigus, ei loeta tootmisdefektiks – tegemist on loomuliku kulumisega, mida käesolevas punktis kirjeldatu ei hõlma. Selliste kashjustustega seotud kulutusi Le24.ee ei hüvita.

9.6. Vahetamine või tagastamine tarbijaõiguste kaitse raames

9.6.1. 18. märtsil 1999. aastal jõustunud Tarbijaõiguste kaitse seaduse (edaspidi TÕKS) § 27 kohaselt on tarbijal õigus esitada pretensioone kauba lepingutingimustele mittevastavuse osas 2 aasta jooksul alates kauba soetamise päevast.
9.6.2. Toote osas pretensiooni esitamise tähtaeg on 2 aastat, mille jooksul jalanõudel või rõivastel tootjapoolse defekti avastamisel kaalub Le24.ee võimalust selle kõrvaldamiseks.
9.6.3. Tarbijaõiguste kohta saab täpsemalt lugeda siit ja siit.
 

9.7. Euroopa Komisjon pakub vaidluste veebipõhise lahendamise võimalust Euroopa Komisjoni poolt hallatava veebiplatvormi kaudu. Sellele platvormile pääseb välise lingi kaudu: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Loading ...